طب سنتی ایران

طب ایرانی ؛ طب الهی و حکمی است که براساس مبانی عقلی بنا شده است

مناجات نامه

/ بازدید : ۴۰۳

یا حی یا قیوم


ﻳﻜﻲ ﭼﻬﻞ ﺳﺎﻝ ﺁﻣﻮﺧﺖ، ﭼﺮﺍﻏﻲ ﻧﻴﻔﺮﻭﺧﺖ؛

ﺩﻳﮕﺮﻱ ﺳﺨﻨﻲ ﮔﻔﺖ ﻭ ﺩﻝ ﺧﻠﻘﻲ ﺑﺴﻮﺧﺖ.

ﺍﮔﺮ ﺩﺭﺁﻳﻲ، ﺩﺭ ﺑﺎﺯ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻧﻴﺎﻳﻲ، ﺣﻖ، ﺑﻲ ﻧﻴﺎﺯ ﺍﺳﺖ.

ﺧﺪﺍ ﺭﺍ ﻧﻪ ﺑﻪ ﻋﺮﺵ ﺣﺎﺟﺖ ﺍﺳﺖ ﻧﻪ ﻛﺮﺳﻲ،

ﻗﺼﻪ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺩﻳﮕﺮ ﭼﻪ ﭘﺮﺳﻲ؟

ﺑﻴﺪﺍﺭ ﺑﺎﺵ ﻛﻪ ﻛﺎﺭﻭﺍﻥ ﺑﺮ ﺳﺮ ﺭﺍﻩ ﺍﺳﺖ؛

ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﺑﺎﺯ ﭘﺲ ﻣﺎﻧﻲ، ﻣﺮﺍ ﭼﻪ ﮔﻨﺎﻩ ﺍﺳﺖ؟

ﺟﺎﻥ ﺍﺳﺖ.

ﺑﺎ ﻣﺮﺩﻡ ﻧﺎﺍﻫﻞ ﻣﺒﺎﺩﻡ ﺻﺤﺒﺖ / ﻛﺰ ﻣﺮگ ﺑﺘﺮ ﺻﺤﺒﺖ ﻧﺎﺍﻫﻞ ﺑﻮﺩ

ِﺩﻝ ﺩﺭ ﺧﻠﻖ ﻣﺒﻨﺪ ﻛﻪ ﺧﺴﺘﻪ ﺷﻮﻱ، ﺩﻝ ﺩﺭ ﺣﻖ ﺑﻨﺪ ﻛﻪ ﺭﺳﺘﻪ ﺷﻮﻱ.

ﺍﮔﺮ ﺟﺎﻥ ﻣﺎ ﺩﺭ ﺳﺮ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ ﺭﻭﺩ، 

ﺷﺎﻳﺪ؛ ﻛﻪ ﺍﻳﻦ ﻛﺎﺭ، ﻣﺎ ﺭﺍ ﺟﺎﻥ ﺍﻓﺰﺍﻳﺪ.

ﺣﻜﺎﻳﺖ ﺍﺯ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺧﻄﺎﺳﺖ ﻭ ﺷﻜﺎﻳﺖ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﻪ ﺳﺰﺍﺳﺖ.

                  ﻫﺮ ﻛﻪ ﺭﺍ ﺭﻧﺞ ﺑﻴﺶ، ﮔﻨﺞ ﺑﻴﺶ.


ﺧﻮﺍﺟﻪ ﻋﺒﺪﺍﷲ ﺍﻧﺼﺎﺭﻯ


پ ن


اللهم صل آل محمد وآل محمد و عجل فرجهم 



نویسنده : ۱ لایک:)
ژیلا
۱۷ آذر ۰۲:۴۲
عالیه حتما دوباره به شما سر می زنم ، خوشم اومد ، به من هم یه سر بزن....

پاسخ :
پاسخ:
نظر لطف تونه
حتما به شما سر می زنم 
ژیلا
۱۷ آذر ۰۲:۴۲
عالیه حتما دوباره به شما سر می زنم ، خوشم اومد ، به من هم یه سر بزن....



پاسخ :
پاسخ:
نظر لطف تونه
زهرا
۱۵ آبان ۱۶:۵۷
سلام، خیلی خوشحال شدم از حضورتون، بقول شما خیلی ذوق داشتم ولی الان دیگه وقتشو ندارم متاسفانه، ممنون که نظرتونو گفدین

پاسخ :
پاسخ:
سپاس
owj
۱۱ آبان ۰۵:۲۰
اول از همه برایت آرزو میکنم که عاشق شوی...

و اگر عاشق هستی ، کسی هم به تو عشق بورزد ...


و اگر اینگونه نیست ، تنهاییت کوتاه باشد...


و پس از تنهاییت ، نفرت از کسی نیابی!...


آرزومندم که اینگونه پیش نیاید ...


اما اگر پیش آمد ،



بدانی چگونه به دور از ناامیدی زندگی کنی ...



برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی ...!


نه از جمله دوستان بد و ناپایدار!


بلکه برخی نادوست اند و برخی دوستدار !!!


که دست کم یکی در میانشان :



بی تردید مورد اعتمادت باشد...!

پاسخ :
پاسخ:
متشکرم از لطف بی نهایتون
بی سواد
۰۸ آبان ۱۰:۳۸
طب روز حاصل سالها عمر و علم بشر است. چطور با قاطعیت می گید اشتباهه؟ پس این همه تاثیرات و تغییرات و کاهش بیماری ها و ... را چه می گید.
مهم نیست. ولش مهم اینه که لینکتون کردم. آقای دکتر!
به اسم بی سواد لینک کنید
بی سواد
۰۶ آبان ۱۰:۲۹
سلام موضوع جذابیه اما من اعتقادی به طب سنتی ندارم. البته می دانم که خیلی از حرف هاش درسته و درمان قطعی داره. اما به عنوان یک طب مستقل از طب روز نمی شه پذیرفتش.
اگر به وبلاگ من سرزدی شاید بیشتر در مورد این مسئله با هم بحث کنیم.



پاسخ :
پاسخ:
سلام
خوش امد
آینه سازان
۲۵ مهر ۰۴:۰۶
با سلام .

آیا میخواهید صفحه بلاگفا را در 6 ماه آینده ببینید؟!

به لینک زیر بروید :

xj.**m.ir

توجه : امکان پست مطلب جدید و اعمال تنظیمات وجود ندارد

فقط یک نسخه ی آزمایشی است .

( منبع : زهرا ط***سبی و علی م***هری " ناظران بل***فا " )

About Me
بسم الله الرحمان الرحیم
از خداوند شفای عاجل طلب می کنم
برای شفای تمام مریضان عالم
به دست طبیبان مسلمان شیعه
متخصص در طب ایرانی اسلامی
*الهی امین یا رب العلمین *


آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان