طب سنتی ایران

طب ایرانی ؛ طب الهی و حکمی است که براساس مبانی عقلی بنا شده است

سالنامه حجامت 1393

/ بازدید : ۱۸۰۵

دوستان گرامی امسال هم بنا به رسم چند سال اخیر سایت شیعه طب سالنامه حجامت سال 1393 هجری شمسی رو منتشر کرده که من هم به رسم تبلیغ  این کار خیر و خدا پسندانه شرکت می کنم و باشد برای ترویج این سنت الهی 


                                      لینک دسترسی به سالنامه


برای راحتی مراجعین به این وبلاگ سالنمای حجامت ۹۳ را به صورت مستقیم می توانید به صورت مستقیم دانلود کنید اما برای توضیحات بیشتر به سایت شعیه طب مراجعه کنید 


لینک بار گذاری شده سالنمای حجامت ۹۳

تلاش های من برای اپلود کردن روی سرور های باکس بیان بی فایده بود مجبور شدم

 در سرور سایتی دیگر که به صورت مستقیم دانلود ارایه می دهد بار گذاری کنم 

نویسنده : ۱ لایک:)
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
بسم الله الرحمان الرحیم
از خداوند شفای عاجل طلب می کنم
برای شفای تمام مریضان عالم
به دست طبیبان مسلمان شیعه
متخصص در طب ایرانی اسلامی
*الهی امین یا رب العلمین *


آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان