طب سنتی ایران

طب ایرانی ؛ طب الهی و حکمی است که براساس مبانی عقلی بنا شده است

تحلیل مسائل از نگاه من

/ بازدید : ۵۸۱

                                 

من که فکرش را هم نمی کردم ، البته به بی تجربگی عدم بازی تدارکتی خوب باخت 

لذت بخش ترین قسمت بازی وقت تلاف کردن بازکنان آرژانتین

 و خوشحالی بیش از حد آقای leo messi  بعد زدن گل بود 

و خوشحالی بی حد تماشاگران بعد زدن گل بود 

تیم آرژانتین در مقابل تیم ملی iran  کم آورده بود 

و داور هم که یار داوزدهم آرژانیتن بود 


                                                           یار دوازدهم

البته باز هم بد شناسی که از زمین و زمان برای تیم ملی می بارید 

اما در مورد آقای کارلوس کی روش 

پنج شنبه اقای کفاشیان در مورد تمدید قرار داد آقای کی روش  گفت

" کفاشیان - رئیس فدراسیون فوتبال - اعلام کرد ؛ کارلوس کی‌روش برای تمدید قرارداد ،

 سالی 2 میلیون و 800 هزار دلار برای خودش و یک میلیون و 200 هزار دلار

 برای دستیارانش درخواست کرده است که برای پرداخت آن باید از وزارت ورزش کمک بگیریم ."

این رقم معادل چهار ملیارد تومان می شود البته فکر کنم

آقای کی روش نسان داد مربی بزرگیه اما این هزینه خیلی سرسام آوره 

من که در گود نیستم نمی توانم نظرم بدم

این را باید به بزرگتر وا گذار کرد

به سلامتی مسافران برزیل هم امدن خودشان هم باور نمی کردن چنین شوری بپا بشود

البته در پست های آینده از مسافران شلورک پوش برزیل بیشتر خواهم نوشت 

و مسایل عشقولانه و عاطفی که بین مسافران برزیل پیش آمده


راستی در پست های در مورد جوش صورت گفته بودم دارم دنبال منبع می گردم 

ان قدر جوش صورت در طب ایرانی اسلامی وسیع است که من پشیمان شدم 

حدود پنجاه نوع جوش حکما در طب تعریف کردن 

تشریح این هم جوش از توان بنده خارج است 

البته شاید چند جوش را مانند بثورات البنی را کمی باز کنم

 منظورم همان جوش های سر سفید و چرکی هست 

البته این دفعه سعی می کنم مقاله جالبی در مورد روش درمان چاقی 

و درمان های لاغری مفرد بنویسم

و گرمایی خیلی شدید هوا که داره من را کلافه می کنه 

کولر هم توان این همه گرما را ندارد خدا به داد ما برسه 

برم تا از گرما کباب نشودم


............

 پ . ن

1

این اولین پست تابستانه هست چون اینرا جمغه نوشتم اما مشکلاتی پیش آمد نتوانستم

این پست را ارسال کنم شد



نویسنده : ۲ لایک:)
ذره بین نویسان
۰۸ تیر ۱۴:۴۲
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
نماز و روزه شما قبول درگاه حق
نمازهای روزهای ماه مبارک در

**********************

پاسخ :
سلام
نماز و روزه شما هم مبارک باشد
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
About Me
بسم الله الرحمان الرحیم
از خداوند شفای عاجل طلب می کنم
برای شفای تمام مریضان عالم
به دست طبیبان مسلمان شیعه
متخصص در طب ایرانی اسلامی
*الهی امین یا رب العلمین *


آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان